LOV!

Haha nu ska jag fatta mej kort om  de bästa dagarna på lovet.


-Alle
-Hångel
-kevin
-Jontejonte
-moa
-jennie
-skellefteå

Och alltså, ja de där med hånglet  kan vi skita i xD, men ni ska få höra så roligt vi harxD



               Jennies källare då vi sitter o ser titanic
JonteJonte
: å Simon  sa att han tyckte att jag var söt
Kevin: Är du säker på att han verkligen menade det?
JonteJonte: påminn mej om varför jag är med dej kevin
Ida o Jennie I kör: För att du tänder på honom!
PINSAM TYSTNAD TILLS ALLA BÖRJAR ASGARVA!xD

                           Hemma hos Ida
Alle: Jag ska bli emo, Kevin vill du ligga med mej?
Kevin: Jaa?:S(ni skulle ha hört, åsså skulle ni ha sett Kevins minxD)


                          I Skellefteå

Jag Moa och Jennie står på en parkering o väntar på att moas mamma ska komma o hämta oss, undertiden så tafsar vi på varandra och "på" luften(vi härmade moa när hon smekte ett par skor)...Så vi står alltså där ,o vi ser helt sjuka ut, 10 minuter senare så går vi därifrån, för att ´moas mamma var på en annan parkeringXD...Så, en kort sammanfattning : vi står på en parkering, ser ut som idioter, 10 minuter senare så går vi därifrån helt normalaxD


             På väg hem från skellefteå

Moa
: AntePantePäronPung
Jennie: Hallå? va fick du pung ifrån?
Moa: Från dej^^
Alla: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA TASKIGT!xD




En stund senare.........

Ida: Titta, jag tar på jennies buske!:O(jag klappade henne på skallen)
Moa nynnar: Jennie har en buske, Ida har en djungel, Moa har en gräsmatta (och menar in håret som är på skallen)xD'¨
Alla: HAHAHAHAHAHAHAHA
Ida o Jennie: Moa är inte så klyftig...XD



Haha jag älskar mina vänner^^ O VI ÄR BÄST!<333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Moa

Det va inte PäronPung de va LINGON xD

2009-04-17 @ 22:11:05
URL: http://moaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0