:P

Länge sen ja srev här sist :p men men, jag är lat så jag orkar intexD.....Såå...Hmm...Jag har många tankar i min lilla hjärna, så de här inlägget kommer nog att handla om rätt mycket..Först o främst, så är jag ju bisexuell,och en person jag känner(om hon läser detta så känner hon nog igen sej)tycker inte att man kan vara de utan att man "antingen är hetero eller homo"....Men så behöver det väl inte vara? jag menar, man blir ju kär i personen, inte könet, och då e de ju lika stor chans att man kan bli kär i en kille som i en tjej..Åsså, när man dör, vad händer då? hamnar man"där uppe" o är lika gammal som då man dog? eller blir man ung igen? eller återföds man?eller händer det inget?...O kärlek, det gör ganska ont ibland, ....Precis som livet...Jag har direkt ingen positiv syn på det, Man föds, man lever o plågas, man dör..Bortsett från de stunder man tror att man mår bra.O föräldrar, varför är dom så överbeskyddande? Visst, det är väl bra vid vissa tillfällen osv, men när man vill att dom ska bry sej minst, då bryr dom sej mest, varför är det så?...O varför håller föräldrar på o säger att vi barn ska ut o gå osv istället för att få skjuts för att det är "bra för kroppen och mljön", när dom själva åker bil oavsett hur lång sträckan är?och varför måste man vara precis som alla andra för att vara normal?om alla är lika o tycker lika osv, så är det väl ändå det som är onormalt?o vad är det för fel på SVART? alla jävla fjortisar går o sprider att svart är en emo färg, men vad fan är det för jävla bullshit?! Dude, o jag som trodde att mitt liv var patetiskt, nu när jag tänker efter så skrattar jag  bara vid tanken, O varför ska alla ha så bråttom med sex? man blir ju direkt inte mördad om man INTE har det, O varför ska man våldta folk? är det för att man är så jävla kåt så man tar första bästa, eller är det för att man är så jävla patetisk och ful så att de är enda chansen att man få sej ett ligg?


Nä okej, nu måste jag sluta plåga alla läsare (om de nu finns några) med mina funderingar,




xoxo Gossip Girl......Nä ja skojja baraxD



/Ida

Kommentarer
Postat av: Louise

Så jävla bra skrivet!

2010-03-26 @ 16:22:49
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0