Skärtorsdag-emosarnas dag?

Hellow:3....I morse på mentorstiden så började vi prata om skärtorsdagen, o då sa en kille i min klass "åh de e ju emosarnas dag!" o lärarna skrattade åt det....Är inte det fel av lärarna? jag menar att säga något sånt där är trots allt att kränka folk som är "emo"....Vi får ju inte gå o säga bögjävel eller dysleximissfoster eller så., då får vi oss en rejäl utskällning, det borde väl vara samma när det gäller "emosar".....Börjar bli less på sånt, lärarnas jävla "snuttegrisar" som är "normala" får göra vad dom vill utan att ens få en gnutta skäll, Men vi som inte slickar röv på lärarna får inte ens försvara oss utan att få en utskällning.Borde ingen ta tag i detta? kanske vi elever som fått nog av all jävla diskrimingering?...Eller är det jag som överreagerar?..Det kanske det är. jag tycker bara att det ska vara rättvist i skolan.

Kommentarer
Postat av: jeppe t

Det ska vara rättvist!!!! OMG O.o på vår skola får man typ hemringning om man kallar några emos O.o men bög går typ bra (A)

2009-04-07 @ 17:10:00
Postat av: Anonym

jag tycker du har helt rätt! Lärarna bryr sig inte om man kallar nån emo , men kallar man nån bög blir det typ dödsstraff ! Jag menar, Emo är inte ens en läggning?

/Fridah

2009-04-09 @ 22:49:54
Postat av: Idanilsson

hahaha men skärp dig ?



För det första så skrattade inte lärarna, sen säger alla att det är det, för hallå SKÄR-torsdag?

Emosar skär sig ?

Och om du nu inte är emo så ska du ju inte ta illa upp heller? men det verkar du ju göra?

Hmm Är just du emo? :O

2009-05-27 @ 08:17:46
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0