OJ!

Nu har jag inte varit inne här på länge:O...Måste skärpa mej!..Fast jag har inte orkat bry mej, det har hänt så mycket...En väldigt nära person har gått bort!:'(...Åsså är skolan skitjobbig!Det har inte hänt så mycket mer än det...bara att jag varit med kompisar,Var med F för några dagar sen,ska hjälpa henne att måla i sitt nya rum när dom ska flytta:D*längtar*...Sen...Så är jag DESPERAT! snälla hjälp mej! jag behöver en hamster, jag har gått omkring o grubblat på det jättelänge, mamma säger att jag inte ska ha ngn...Men jag måste verkligen! jag behöver nåt litet att pyssla om!(jag vet, jag har ju max...men det är inte samma sak!)Mamma förstår inte det.__. hon säger bara att vi har tillräckligt mkt djur"/.....Men hon behöver ju inte bry sej om hamstern! det är ju hennes egna val...Skulle kunna göra vad som helst för att få en Tova2..(har haft massa hamstrar innan, 1 av dom hette tova)....Hoppas mamma ger med sej snart...Annars är jag rädd att jag kommer att köpa en utan lovxD...Men finns inte så mycket mer att skriva...saknar alla vänner!!<3





Hejdå/Terukiih:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0