Onsdag-Älgögon och längtan,

Lalala...Idag har vi dissikerat ÄLGÖGON på skolan...fy blä hata usch vad de va äckligtxD....fat jag kunde ändå inte låta bli att pillra på det(A)......Fick vända ögat ut och in efter att Ida(en kompis) hade tagit ut allt innehåll xD.....Sen så kommer Becka till Fridah på fredag, så på lördag smäller de! då ska jag vara med dom...O GUD VA JAG LÄNGTAR!!! jag saknar Becka så mycket<333 Min lebbis(smeknamn)xD<333....Ska filma dom:)...Läs på Fridahs blogg... http://www.nittiotvaelvafemton.blogg.se , där står det mer om filmningenxD....Läs beckas blogg också för den delen! http://www.xbeckaas.blogg.se skitbra!!....Ja venne va ja ska skriva mer...Haha jag har överskottsenergi...Har druckit hur mycket kaffe som helst!..JA! ja e kaffefreakxD...Men....ehm....Max har damp nu..Så ja ska gå o ta fast han innan han har rivit sönder ngt..



                                                                       Peace Out//Terukiih





                                             BTW!! jag älskar min Max^^

max kan vara riktigt mysig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0