ja suger på rubrikerxD

hej alla, okej varför skriver jag hej?de finns ju lix ingen som läserxD....Iaf. Igår glömde jag bort att skriva, jag hade fullt upp med annat.__. Därför hade jag tänkt skriva lite om gårdagen idag. Såå....Skola som vanligt..Sovmorgon fram till 10 :) sen var de bara tråkskola, inte värt att skriva omx)..sen när ja kom hem så la ja mej framför tvn som vanligtxD..Sen middag, köttsoppa :3 namnam..Efter middagen skulle mamma till apoteket och hämta ut medicin till "plastfarfar"(ja, mina päron är skilda, dom ha vare de sen ja va 8.)...O när vi lix va där så köpte ja lite ansiktsgrejsxD...Sen for vi till "plastfarfar" o lämnade det...Sen for vi till mormor...Hon har tyvärr cancer...Men hon mådde bättre:)...Fast cellgifterna har gjort så att hon inte kan gå;__;...Så hon har en special säng i vardagsrummet där hon ligger dygnet runt....Hon frågade om jag ville komma o ligga hos henne....Men ja tackade nej, för ja börjar bara grina...Sen for vi hem o ja gick o duschade sen såg ja tv, åsså gick ja o la mej i sängen o läste, ja har nu läst ut en bok på 246 sidor på 2 dar
*STOLT*x)..Sen somna jaxD



Idag så steg ja upp halv 8, fixade mej i ordning o gick till skolan.__....Vi fick slutar tidigare på onsdagar så ja kom hem halv 2, när jag kom hem så fikade ja,,kaffe o en massa kakor B-)...Älskar min mamma. Hon älskar att laga mat o bakax)<3....Sen nu så sitter ja här o min katt Max sitter o slickar på mina sockarxD..Men nu ska ja gå o ta godis av syrranx)


lalala hejdåxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0