Lördag kväll o bara en massa tråk

tjenis:p....Igår va discot SKITTRÅKIGT!!!De va inte en enda som dansade! De va knappt nån där!..De enda roliga va att en jättesöt kille i min klass va där(A)..Å att ja Bacon och Ost dansade tryckarexD..Vissa började busvissla på ossxD..Idag har det däremot inte hänt ett skitxD..Jag har bara vare hemma, mitt har e skabb o jag känner mej allmänt bläigxD...Ska till Ost ikväll o se film:)..Hoppas att vi ska se Edvard Scissorhands kl 8!:D...You know...JOHNNY DEPP!!<333
Min idol:D...Har över hundra bilder på han uppsatt på väggenxD..Sitter o smsar med älski nu, jag saknar henne:(..Har aldrig träffat henne, men saknar henne iaf:(...Men ska gå o göra mej färdig nu så ja hinner fara te Ost:D

Hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0