Måndag och upp över öronen kär :]

Idag har jag varit hemma från skolan. hade ont i magen redan igår....Började med att jag var varm hela dagen, sen på kvällen så började jag kallsvettas o må skitilla..Som tur så spydde jag aldrig*puh*...Somnade inte förns...ca 4-5 i morse...nu har det blivit lite bättre i magen...orkar vara uppe o gå o sånt:p...Vet ändå inte om jag ska på skolan i morgon...Känner mej inte tillräckligt frisk för det...även fast de kanske låter som det....Har smsat med älski hela dagen..Har varit riktigt trevligt^^<3...Vi är läskigt lika varran...Båda har lite...ja vad ska man säga...."knasiga" morsorxD...dom srattar åt sina egna skämt(som inte ens är roliga)...Fast jag ska inte klaga...Jag brukar skratta åt min mammas skämt...dom är så dåliga så dom blir braxD....Men nu ska ja gå o duscha, för nu e duschen ledigxD



hejdå   *vinkar* :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0