Onsdag-ensam hemma

Lalala....Sitter ensam hemma...mamma o plastfarsan e i Skellefteå o hälsar på mormor, hon har blivit sämre, ska inte gå in på detaljer...ehm...har suttit o sett disneyfilmer idag också..skulle egentligen varit på skolan, men det blev värre i min mage igår efter att ja hade duschat...Fast i morgon blir det skola DEFINITIVT!Saknar alla kompisar....Ikväll ska jag te pappsen<3..jagh ska välja gymnasie skit osv, tråk.__. Idag till lunch skulle jag käka nudlar..De smakade skit! äggnudlar smakade skit!xD(ta inte illa upp nu mamma).....det blev över en hel grytaxD..Max hade överskottsenergi idag..han sprang omkring i hela huset.Fast nu har han legat o sovit i 2 timmar..Vilken lättnadxD...men nu ska jag gå o ställa in nudlarna i kylskåpet, skriver säkert mer ikväll, byyyeeeeeeeeeeeeee


Btw, lägger in en bildxD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0