slutet på en händelserik helg.

Helgen har varit en av dom knäppaste jag varit med om....Jag har varit lycklig,jag har blivit sårad, jag har lärt mej av mina misstag. Jag är förvirrad....Men vad kan man göra?Allt som har hänt, o ändå älskar jag "A"......Jag vet inte hur...men jag kan helt enkelt inte bli arg....Jag älskar henne nog för mkt för att kunna bli det...Det är nog bara hon som förstår (om hon läser detta)....För det är verkligen komplicerat...Men nog om det...


Igår kom Bacon hit. vi gjorde egen middag, eftersom alla i min familj stack till Lycksele.Ja o Bacon lagade spagetti o "köttfärskladd"...Det skulle egentligen varra köttfärssås men så blev det inte, blev bara kladdxD.....Sen såg vi en massa filmer, sen gick vi o la oss kring 4, o nu idag har jag bara suttit framför datorn, mår skit, är yr och , ja, jag mår helt enkelt BAJS!....Max ligger i mitt knä, det är tröstande..Han kommer alltid till mej när jag mår dåligt...Jag älskar han....Han är som en dagbok för mej....Fast jag älskar han mkt mer förstås, han är ju min bäbis..Men jag kan berätta allt för han, och ingen får reda på det....tur han är MIN katt<3...



Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0