Torsdag--Skola JIPPIE

Idag har jag varit på skolan, skitkasst om jag får säga de själv-.-  Visst trevligt att träffa alla goa vänner som jag saknat, men alla andra....Jisses-.- Idrotten va ganska kul idag:D vi hade akrobatik, o i slutet fick vi göra en mänsklig pyramid:D..Sen efter idrotten, så duschade inte jag o min kompis (vi hade en jävligt bra anledning till att inte göra de)....Vi gick in på toan o tvättade oss istället..O de blev ett jävla liv över den lilla saken, tjejerna i min klass gick o sa de te våran lärare, så jag o min kompis fick skäll+ hemringning! för en sån liten jävla sak!! Tur morsan var på min sida!<3....Ajja nog om det...När jag kom hem så drack jag kaffe*mums*..Sen blev det middag, nån wokgryta:)...Ska vara med Ost idag, o kanske Bacon:D...Jag längtarx3...sitter o ser nåt grejs med hästar på tv, tråkigt.__.(Förlåt Ost).....Men skriver mer ikväll om jag hinner^^..



                                     Byyyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0