Välkommen till min nya blogg!

Så....Då har man skaffat en blogg....Igenx)...Såå...Idag har det väl inte hänt så mycket.Kom försent till skolan, som vanligt..(är jäkla duktig på sånt)x)...Sen så har vi bara haft 1 lektion idag, vi har varit på nån slags "studiedag"  eller vad de nu heterx)....Riktigt kul*HOST*...Sen hade vi engelska läxförhör , som jag misslyckades på (är jäkla bra på sånt också).Sen när ja kom hem så såg ja tv..Och drack kaffe MUMS!!xD.ehm....Sen blev de tråkmiddag .__. Och nu sitter jag här och skriver ointressanta sakerxD..Ska nog vara med Ost och Bacon ikväll...De ska bli skojjigt:D..


Ehm....`Tror jag skriver mer senx)...C' ya ";....;"   <----Vampyrx)

Kommentarer
Postat av: ig

tack för komplimangen om mat och fika love u

2009-01-22 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0