USCH FY HATA BLÄ!...

...Så känner jag just nu...Allt är så! Jag saknar att ha någon nära mej..Jag behöver kärlek!..Alltså..jag är sämst på att förklara o jag kommer låta perversxD...Men jag saknar att ha någon vid min sida! någon att kyssa, krama...Snälla du, om du finns där ute..SLUTA GÖMMA DEJ!jag behöver dej verkligen<3.allt är så blä!...Åsså e de ju begravning i morrn...Jag gruvar mej jättemycket!! jag vill inte sitta där o grina hela tiden..Om jag väl börjar grina så kan jag inte sluta..Släktar på mammsen<3...har färgat håret idag också, DET BLEV BLÄ DET MED!! ska fan färga om de nästa månad-.-..Skulle egentligen fara te Skellefteå på lördag, men pallar inte, det är för mycket just nu..Ehm....JA!! jag har världens gulligaste lillasyster^^....Var o hälsade på pappa o hans tjej för några dagar sedan..O då skulle ja läsa en godnattsaga för min lillasyster..Sen när jahade läst den så böjde hon sej fram o viskade:Storasyster, kan inte du vara här oftare, jag saknar dej...   Sen la hon sej ner o somnade..HUR SÖT FÅR MAN VA!!!<3..ajja..ska gå o välja kläder inför begravningen nu...

                                                                                                                                                                   XOXO Ida

Kommentarer
Postat av: fridah

Ebba är fan världens gulligaste pluttunge! (L) Fast hon släktar ju på dig så , .:]





puss!

2009-03-05 @ 23:29:45
URL: http://nittiotvaelvafemton.blogg.se/
Postat av: Jeppe :D

Asså så hemskt med begraving :(...<3

USCH FY HATA BLÄ så känner jag med.........

2009-03-05 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0