Fredag-Hemma idag också

Hejsan, Idag har jag gjort absolut INGENTING!,Har varit hemma från skolan, TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG, jag börjar fan sakna skolan...Nä okej de gör ja inte, men det är jobbigt att vara hemma. men nu har ja typ inget att skriva om...Som  vanligt, så ja lägger in lite härliga bilder osv från förra veckan :)


Yepp, de är sånt här jag gör på lektionernax), lärarna är nog inte så glada på mej (A)


Ja......De här är mina underbara Bröst.....



Skojja bara, de är jowntehs pattar x)...Han är min lilla transa<3


Visst gjorde jag en snygg frilla på syrran :O *STOLT*


Haha jag på min moa o kevins nudelkväll :)


Mammas snygga sladd :)


Hehe jag o kevin :), fast de här var inte förra veckan, de va typ förra månaden x),
 men kevin va så söt på bilden:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0