Helgen--

Aloha ! Har haft en skitkul helg!xD .....Först å främst så har jag  vare med :
 
Kevin
Simon
Jonte
JonteJonte

O vi har varit vid en jättestor gunga vid ett dagis,. Först vågade jag inte gunga på den (höjdskräck)..Fast med lite snälla kompisar o moraliskt stöd så funkade det:)...O nu tkr ja att de e skitkul att gunga på den!xD...Åsså har jag gjort något fantastiskt! JAG HAR RUNKAT AV KEVINS..........................................FINGER! xD haha har det inspelat!xD...(simon sopelade in o jonte tog kort)...De va riktigt kulxD
Ehm...Får egentligen inte sitta o skriva här, har läxa jag måste göra.__.    ...O tack M för kommentaren i förra inlägget!:) ...Visar att de iaf e nån som läserx)....men men .....Ska läsa lite läxa nux)....


                       JUST FAN! DETTA ÄR TILLÄGNAT KEVIN, JONTEJONTE OCH SIMON!!!





*bita i halsen, huvudet åt sidan,BLODET SPRUTAR RÄTT UPP!* xD



LIAR!!! * fuck u*


                                                                                                                                      C'ya ;)// !d@

Kommentarer
Postat av: Jeppe/urban hahaha

HAHAHAHHA xD IDAAA!!! vad har vi sakt om det där :O xD <3 ta det lungt (A) :P <3

2009-05-04 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0