Hola! Me llamo Ida!-Eller hur de nu var?xD

Tack Andréa för spanskan du lärt mej!


Sååå...Har inte skrivit här på skitlänge, jag orkar inte! jag funderar på att ta bort min blogg .__. vad tkr ni? (om nu ngn läser?)...På skolan har vi haft temadag , "don't drink and drive"...Man fick sej en liten tankeställare:p....Igår skulle man allstå elda majbrasa :D jag fick leka pyroman :3 (jag använde upp ett halvt paket tändstickor)..Riktigt kul! sen stod jag o familjen + ingegerd o stig (o båda e över 60 år!) o sjöng perversa låtarxD...Tex..

Vad ska man göra när k*ken står?
Lägga den upp på ett järnvägsspår.
vad ska man göra när tåget har gått?
Se vilka skador som loket har fått.


HAHAXD


Nisse och "Åke" (Clas) skulle egentligen ha kommit hit i helgen, men dom kunde inte:(

Har även sovit hos Jenna inat! riktigt skoj! jag o Jennie låg o flummade o fes tills det blev ljust utexD, o Moa somnade ovanligt tidigt..Men men, hon hade haft en hård kväll i Bastuträxk, fattar ni? HÅRD! xD......Okej de e nog bara ja Moa o Jennie som kmr att förstå de där , hahaxDSen så har Jennie varit hundvakt till hennes brorsas hund , Jennie döpte han till "Lasse" xD, ALLA hatar han förutom jag, jag blev skitkär i han (A)mamma också för den delenxD...Har väl inte så mkt mer att skriva:/



                                                                                                             C'ya Fuckersx) ///// !d@

Kommentarer
Postat av: jag

hej fortsätt skriva blogg om det ger dig nåt. puss o kram m.

2009-05-03 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0