Lördag-disco bakis

Hejsan, hade ju sagt att ja skulle svara på alla era frågor idag, men eftersom det inte är en enda jävel som har ställt någon fråga, så kan jag inte.Så därför så berättar jag om gårdagen istället.

Det var alltså disco här i Norsjö igår, Skellefteå, Malå och Lycksele var inbjudna dit, men de kom nästan inga därifrån, men men, dom missade iaf då jag och B dansade Tryckare, det var riktigt mysigt (A), sen så dansade vi, o lyssnade på några band från Norsjö som sjöng live, SKTIBRA!..Sen så va de ju vanlig musik också, Jennie va dj, så de var bra musik:)

Sen när jag skulle fara hem kring 12 så fick jag en puss av B :]<3 *Ida vara jätteglad*

Sen nu idag så har "moster" och hennes man Håkan varit här o hälsat på, vi åt gomiddag *MUMS* å jättegod efterrätt:)
Åsså har jag klippt max på bröstet, han hade en gigantisk tova där, så nu är han snaggad på de stället, blev inte så snyggt, men han får leva med det:)

Men men, ska fixa lite prylar nu :) slänger in en bild på något ovärt som jag hittar x)



Blev en teckning som ja ritade för ett tag sedan:), blev inte så bra menxD

                                                                                                                                                           C ya in hell buddies // Ida


Btw,, I'M IN LOVE!

Kommentarer
Postat av: Eva å Håkan Kärrman

hej ida tack för en supemysig dag

ha det bra kram från Moster Eva o Håkan

2009-05-17 @ 00:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0