Måndag- skola

Hejsan everybody, Måndag idag, usch..Inte kul med skola, men som tur så går vi ju bara 3 dar:), (2 dar nu)..Tur jag har Alla vänner som håller mej på bra humör!<3 Jag åt jättegod frukost i morse! något som jag inte ätit på länge!, Skogsbärsfil med musli , *MUMS*...Sitter och gör läxa-.- och cattar med B <3, vi har satslära, min hjärna står helt still, okej de är inte ovanligt men ändå! Jag vet inte vad jag ska säga mer, jag saknar B som bara den, hoppas att vi kan träffas snart igen :] ajja slänger in en bild eller två,


Såg den här för ett tag sedan, Trodde att den skulle va läskig, men de va den inte, men ni som gillar att den är där mittemellan kan ju alltid se den:)



You're Everywhere To Me, And When I Close My Eyes It's You I See

                                                                                                                                                                            C' Ya All // !da

Kommentarer
Postat av: bara jag =)

bra pluggat...hellre plugg än ved lr hur...=)) jag e avis love u

2009-05-18 @ 22:33:13
Postat av: bara jag =)

1 fråga till dig....vilken hundras gillar du mest?

2.Vad ska vi hitta på när du e ledig har du nåt du vill göra? love U

2009-05-18 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0