Onsdag-Blodprov

Hejsan :) ..Idag for jag o mamma till sjukan för att ta nya blodprover, (dom jag tog sist lyckades dom rackla bort). Snacka om att de va en mardrömsupplevelse!! Jag är livrädd för sprutor (vilket blir så fel när jag tycker att det är fascinerande att se på blodet) ÅSSÅ VA DOM TVUGNA ATT STICKA MEJ 5 GÅNGER FÖR ATT FÅ TAG PÅ BLOD!, fy fan.....Jag kom alltså dit kring halv nio, och for därifrån kring tio...Så lång tid tog det innan dom fick ut fem rör blod.JAg fick sitta, jag fick ligga normalt, jag fick ligga iprincip upp och ner och jag fick skölja händerna o varmt vatten, o lik förbannat fick dom inte ut något, förns tjejen som typ har jobbat med sånt där längst kom o tog med mej till ett annat rum där jag fick ligga i lugn o ro, å då kom de blod!...Jag har alltså inte tur!-.-


Nästa gång de där händer så biter ja dom jävlarna-.-

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Hahaha eller hur :) Världens häftigaste sköldpadda!

2009-05-13 @ 17:40:08
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0