Onsdag-LEDIG!!

ÄNTLIGEN!! lediga TORSDAG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG!! AOOO I feel good !....Ajja, nu ikväll så ha ja vare med Jennie Kevin och Henke. De va riktigt kul! Haha vi har varit ute hela kvällen o käkat godis o glass!*mums*....Och nu sitter jag och hickar, inte härligt! har hickat så länge så jag har fått skitont i magen! Idag på bilden så hade jag o Fridah skitkul, Vi satt o skrev ner en massa saker på papper, t.ex : Ida har gjort en ny upptäckt! Bajs är brunt^^, Fridah ha sperma på sitt hus, Bara för att du är kåt i mej, ja ni fattar,

Har även smsat med B idag:)<3...Haha precis som alla andra dagar :D..

Nisse och Clas skulle ju komma i helgen, men det blir bara Nisse , typiskt-.- (har inget emot nisse, trevlig kamrat , men de skulle blivit roligare om vi va fler)

Vi ska ju som sagt grilla o tälta o se film o käka godis, (någon som är sugen på att komma o va me??)

ajja har inte så mkt att skriva om idag, så ja slänger in några bilder:)



De gick faktiskt för jag o jennie!!:O




Jag o kusinvitamin Fridah :D<33




Ida K ,                                 Jag                                      Fridah & Martina:D <3




Bara för att min älskade lilla Max förvandlas till en gris när han sover<33


 Orkar inte lägga upp mer bilder,
                                                                                                                                                                                  C ya fuckers//!da

Kommentarer
Postat av: ♥ ABSSOLUTARNELAA

Händer idag? :)



ha en bra söndag ! (kk)

2009-05-24 @ 13:09:01
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: idakaaa

så snygg jag va dåxD haha

2009-05-25 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0