Söndag- Svar på de få frågorna.

Hellow allesammans! Jag hade ju lovat att ja skulle svara igår, men jag orkade inte, har nämligen legat o spytt i helgen, eller, ja spydde en massa i fredags, sen ha ja bara haft ont i magen....Typiskt min tur, vem fan vill ha magsjuka på en helg!?..Ajja nu kommer iaf svaren på era frågor :D

Hur Lång Äru?xD
-Jag är ca 1.70 lång (längre än syrran) tihi (A)


Vem Är Din Favorit Artist/Grupp?:D
Eh....Egentligen så är jag lite av en allätare, men om jag ska välja några som ja verkligen älskar så blir det nog 3DG :)




Alltså...De va 2 SMÅ frågor, så jag kommer att göra samma sak igen,



Fråga VILKEN fråga somhelst, jag menar verkligen VAD SOM HELST!. så svarar jag på den på fredag! :D



Men nu ska tyvärr syrran ha datorn, ska kolla upp något om nån kändis, men ja lägger in en liten bild här, ovanligt, jag vet (A)


Max är ganska söt när han e trött(A)
Haha max ligger o sover i min badrock, NÄR JAG HADE DEN PÅ MEJ!
Så de såg ut som jag va gravid xD, min lilla snutteplutt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0