Thursday sux-.-

hellow my wonderful.....Nånting , Idag hade vi innebandyturnering på skolan, men ja va inte med, hade mensvärk och ont i skallen, ingen bra kombination! såå....Jag satt och såg på stället, och lekte lite med elin, min underbara fru!:D (nej hon är inte min fru på riktigt, och vi lekte "stirrleken",..Hoppas att någon förstod de där),,,
Å INGEN SKRIVER JU FRÅGOR! jag har bara fyra frågor juh :O .....O jag kommer att lägga ut svaren på lördag ...Tror jag... så skynda nu ni som läser o inte har frågat något!..Ajja ska gå på statte nu o lämna igen filmen som jag o Moa hyrde igår, en rysare! :D med en clown, usch för clowner!
Ajja




                                                                                                                                                                            Bye bye beautiful!/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0