Tisdag-Magen krånglar,igen

Hejsan,Usch har varit hemma från skolan idag, min mage krånglar-igen...Äter medicin för det,(är p.g.a magen som jag har tagit blodprov också), men ja ska iaf på skolan i morgon:)...I helgen kommer Nisse och Clas hit, vi + moa o jennie ska tälta, om vädret tillåter:)åsså ska vi så klart bada! åsså hade jag fått en fråga av "bara jag=)"(kan tänka mej att det är mamma:), eller syrran)

1 fråga till dig....Vilken hundras gillar du mest`?
Jag tror jag gillar cocker spaniel mest, (bara för att Nelly, Min 1a vovve var en sån)Fast en Golden retriver skulle inte heller vara helt fel, fast dom får ju problem me höfterna...Eller va de nu var..
2. Vad ska vi hitta på när du e ledig har du nåt du vill göra?love u
Haha jag vet inte, det bli väl det vanliga, stugan, kompisar, familjen:) har inte direkt något särskilt jag vill göra:)...Eller jo, fara te skellefteå o träffa B  :]




Max ligger i mitt knä nu o är jättemysig, slänger in en bild på det!


Tihi det är min älsklingsponke det!


SOMMARTIDER HEJ HEJ SOMMARTIDER!!!!
                                                                                                                                                                                    C ya lovers BYE//!da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0