Tisdag-Trött o sjuk

Hejsan ! nu har jag saker att berätta,

JAG HAR FÅTT EN LILLEBROR!:D Han föddes i söndags, fem över sju på kvällen!:), Han ska heta Liam. Så nu är det

1989-Elin
1993-Jag
2005-Ebba
2009-Liam

Har fått vara o pussa på den lilla saken:) han var riktigt snuttig, och sina systrar upp i dagen:).



Hade skitont i halsen i morse, hade fått virus blåsor, men jag for på skolan iallafall.Senare på dagen fick jag huvudvärk, så jag for hem. Nu har jag sovit i två timmar, o magen har börjat göra ont också. Morsan säger att de e nå skitvirus. Så de är väl bara att hoppas att det blir bättre snart!

Men nu ska ja gå o vila, känner mej yr ,


                                                                                                                                                                          Puss på er //Lucifer666

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis gumman!!!!!<3 vill oxåha en lillebrorxD

2009-05-26 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0