Livvakt eller vad?

Haha Anledningen till rubriken:

Igår när jag, Viktor, Robin och Sneckis var och badade så var iprincip hela arnberg där, + då en vallhund, skitsöt!

I alla Fall..Varje gång vi hoppade från bryggan så kom hunden till undsättning=)

Den simmade alltså till plasket för att leta upp oss, sedan simmade den bakom en tills man kommit i land! sött eller vad?!


Iaf , det jag egentligen skulle göra var att lägga ut bilder från min födelsedag, så här kommer dom =)



Trötta lilla Lipton



Vackert^^



Min frukost=)




Min tårta med "tomtebloss hjärtat" som jag fick av Viktor=)




Badet i Arnberg=)







Hade tyvärr inga fler bilder från födelsedagen =(


















"Att synda är att leva,
Att leva är att älska.
Betyder det att kärlek är en synd?"

                                          -

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman!Lippton ser ju ut som en mongohund ju =)fina bilder love you mamma

2010-08-07 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0