Tänk på en kille och fyll i

Är han lika gammal som dig?  8 månader äldre=)
Är han lång? Längre än mig=)
Är han mogen? Ja
Är han söt? Inte bara söt, han är vacker också
Är han osjysst?  Nej=)
Är han snäll? Ja

Är han lätt att dela skratt med? Jadå, jag skrattar ju åt allt så=)
han mobbad? Nej?
Är han blyg? Inte dirketxD
Har han gjort dej ledsen? Njao
Kan ni dela glädje tsm? Ja oja!
Har du varit arg på honom?  Inte arg
Har du skrikit på honom? Nej
Har du kramat honom mer än 10ggr på en dag? Det gör jag i princip varje dag
Har du tyckt att han har varit jobbig? När jag har pms och han retas så ja!xD
Tycker du att han är snäll? den snällaste=)<3
Brukar du tänka på han? varje dag,timme, minut, sekund<3
Brukar du sakna honom? De få timmar ja inte är med honom ja=)
Brukar du fälla en tår för han? Av lycka ja=)
gillar du han mer som kompis lr kärlek? Jag älskar honom mer än livet<3
vet han att du skriver om han? Haha det gör nog de flesta som läser de;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0