2010-02-02

GRATTIS PÅ 17 ÅRS DAGEN ANNA OCH IDA!!!!!<3


Idag har jag varit hemma från skolan,. Hade riktigt ont i huvudet och halsen i morse, och enligt syrran så hade jag feber inatt. Mina små sömnbekymmer börjar ta ut sig på hälsan ;)
Seriöst, jag har typ sömnproblem :O i söndags gick jag och la mig tio över nio för att ja skulle få sova länge..Men jag somnade ändå inte förns 2 ! Så har jag haft det de senaste veckorna,. Enda gången jag sover riktigt länge är när jag sover hos viktor, då somnar jag hur snabbt som helst! Jag ska fasen flytta dit tills ja lärt mig hur jag ska somna i tid._.


I morgon blid det att fara till Idas lägenhet och fira henne, jag fridah och martina ska köpa tårta och lite annat fest grejs, sen far vi dit efter skolan och firar, vi tyckte det var ett bra tidsfördriv tills bussarna kommer! :)  (vi slutar 25 i 10 och bussarna kommer 10 i 3^^) .... Sen så hade jag tänkt städa rummet lite nu när jag lix är hemma, men jag blir yr så fort jag ställer mig upp, så jag orkar inte :(


Har som inte mer och skriva så därför lägger ja ut lite pictures istället^^




Är det kärlek så är det :]<3




Love life//Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen att du ska flytta till Viktor ;-) för då blir han lugnare. :-P

2010-02-03 @ 08:29:08
Postat av: idakaaa

tack gumman....<3<3

men de blev inte som vi hade tängt men jag hoppas vi kan göra de nån annan gång:D:D



jag tycker att ni är jättesöööta tsm<3<3

2010-02-03 @ 20:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0