bloggtorka?

Oh yes..Och jag hatar denna jäkla blogg! fjärde gången jag skriver om det här för det inte sparas!
Gick till skolan i morse då de va -38, bra va?^^

Åsså har jag ´haft prov(fick IG, men ändå!)

Igår va jag hos pappa, det var ok, Thereäs nothing else I can say ;)


Ehm....Idag kmr jenniepinnie hit :3

Sen så vet ja inte om jag har ngt mer att skriva, så de får bli bilder.


Vi är typ smålika varandra :O right?




Sista natten med gänget<3
Kolla blåmärket jag har vid höftbenet(typ):o <3



Ciao^^ /Ida





Kommentarer
Postat av: Jenni ♥

...Vi är inte lika varann, du är typ....JÄTTEMKT finare!:D

2010-02-24 @ 17:23:41
URL: http://wallinderes.blogg.se/
Postat av: idakaa

ni ha typ samma ögon:)<3<3

2010-02-26 @ 18:18:52
Postat av: vicke<3

nu vet jag det=) jao ni har kanska lika ögon

2010-03-02 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0