2010-01-10

hejsan alla!, nu har det varit nyår *wiho*!, firade det med viktor och hans familj + hans morbror och hans familj, Det var riktigt skoj!Har inte så mkt att skriva, de mesta är skit just nu. Men ärligt talat, vem bryr sig egentligen? jag orkar knappt bry mig själv.. Eftersom jag inte har något att skriva så tänkte jag göra en s¨n där lista (tog den från Moas blogg (A) )


ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 17(viktor fyllde det den 4 januari)
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Somtimes good, sometimes bad, Love drives you mad ;)
När kramade du någon sist? ca 3 timmar sedan.
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? inte direkt.
När kysste/hånglade du med någon sist? samtidigt som kramen^^
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja ffs!xD
Vad hatar du verkligen? Falskhet,mörkret, dockor, ensamjeten och jägare (sry jeppe å marklund)
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Har sagt nä, men de kvittar bara ja slipper ha klänning xD 
Vill du ha barn? jo, men inte än ^^

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? har inget minne av de iaf xD
Hånglat med någon riktigt ful? ja
Hånglat med fler än 50 pers? Nej
Hånglat med 2 pers på en kväll? ja(det var alltså skämthångel me 2 polare, så lugnxD)
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? nej
Gjort något olagligt? Ja (A)
Blivit polisanmäld? Nej
Fått din mamma att gråta?nja...har ja säkert, skulle inte förvåna mig iaf.
Skämts över dina föräldrar? alla skäms väl över sina päron nån gång xD
Skämts över dig själv? Alltid
Sagt jag älskar dig och menat det?ja, ksk för många gånger..
Tagit droger? Nej
Druckit? Ja
Vilka kläder sover du i? trosor^^
Varit kär? har varit, och är det just nu.
SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Jag syrran och lipton (syrrans hund)
Såg dig gråta? Fridah
Fick dig att gråta? Viktor(no comments,an vara positivt :), men de tänker ja inte säga..)
Du delade en drink med?drink? de ska va öl._.
Du gick på bio med? viktor+alla hans brorsor+ hans mamma+ hans kusin^^
Skällde på dig? Mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Yes
Saknat någon? Ja

JAG HAR
Digitalkamera? nej
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? ja
Tv på rummet? nej, men ja får se film på syrrans dator^^
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej
Husdjur? Min alldeles egna Maximilian!
Bra kompisar? Kan inte få bättre<3
Tar du receptbelagda mediciner? Nej
Vem vill du fika med just nu? Viktor å mamma (A)





Kan ju alltid slänga in lite bilder ochså som utfyllnad..




Ja det gör jävligt ont och det blöder som fan när man bryter en nagelxD





Look into my eyes, you'll se what you mean to me<3





Si , jag tycker väldigt mke om att äta på mina fingrar.





Ajja KOMMENTERA FFS! ska dra nu , ciao// ingen annan än självaste lucifer^^








BTW, JAG ÄLSKAR VIKTOR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0