2010-01-11

ciao^^, Idag har ja inte gjort ett skit !  mer än att duscha då.. Men det är ett måste att duscha. Fridah ska designa om min blogg idag :] *jippie* ... Sen ikväll så ska ja till viktor, blir väl att se tv med hans familj eller så, men de e bara roligt !

Jag har typ damp ._. JAG LYSSNAR PÅ LADY GAGA! :O

http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

har denna låten på hjärnan...*WIHO*


Ja har väl som inget att skriva idag, så ja ska gå och göra lite nytta istället, ska nämligen gå å hjälpa mamma med middan.

Förresten, hela 3 stycken tycker att ja ska ta hål i naveln !! :D




 ERKÄNN! ja är bra på att rita rosor!!;)                                                                                                                                                                BajsBajs:)//Lucifer

Kommentarer
Postat av: moster eva

kan du skicka en sån fiiin ros till mig på msn??

2010-01-13 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0