2010-01-18

HJÄLP MIG! Vi ska forska om något som har med våran linje att göra..
- Och jag hittar inget!:( ... Hade tänkte ta om fosterutvecklingen eftersom jag tkr om allt som har med barn att göra, och det är ganska intressant! :)
men jag hittar inget:( har sökt i en timme nu och det enda som kmr fram är gravida tjejers bloggar ..
Snälla hitta en bra sida åt mig s¨jag får plugga ._.


annars har de väl inte hänt så mycket, jag och älsk firade 6 månader i lärdags, åt palt med han och hans familj+Tobbe :)
Sen myste vi på kvällen och såg hem till midgård xD
Sen somnade jag tack vare Viktor, han har nämligen kommit på att om han pillar mig i håret(erkänn ni trodde ja skulle skriva något annat;) )och stryker mig på pannan så somnar ja x(<3



ajja nu ska ja fortsätta jobba..Ciao//Lucifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0