2010-01-21

Nanana nu är min blogg B-E-A-U-T-I-F-U-L!
De ni ;)



Idag har jag varit ledig från skolan, hade bara en lektion idag, å jag slapp fara på den bara för att jag är så duktig på att jobba hemma *yayme*

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig!, jag klev upp klockan elva och åt frukost(ett stort glas oboy), sedan sorterade jag kläder som jag ska skänka till fattiga barn, sedan följde jag mamma till varuhuset för att sedan fara hem och hämta kläderna och sedan till ica.
När vi hade handlat på ica så skjutsade mamma mig till ida och sedan till skolan, på skolan gick jag och ida till studievägledaren för att få byta linje eftersom ingen av oss vill gå op.
När de var fixat så gick jag sedan hem och gjorde läxa. och nu har jag ätit och sen blir det väl att fara till Viktor, .snacka om att ha fullt ös, nu fattar ja varför mamma vill att vi ska hjälpa till mer :)<3

Önskar att de var fler som kunde läsa min blogg,..Hade 94 sidvisningar , men endast fem unika besökare..
I WANT MORE!!! :O

Jag vet jag vet..Less is more, men inte den här gången!

Länka??




Btw, ni som läser kan väl i allafall fråga något? det måste ju finnas nåt ni undrar över?...Vad som helst??..



Lägger in lite bilder;)


Jag saknar sommaren :( ....DEt är då det är roligt att ta kort juh..


Och jag saknar våra tjejkvällar med en massa namnam;)<3



åsså saknar jag max....Undra vart han är??....Måste gå och pussa lite på honom.. c' ya // †Ð♥

Kommentarer
Postat av: Jenni ♥

Huhu jag älskar moas min på den där bilden, den är oslagbar xD

2010-01-21 @ 18:51:35
URL: http://wallinderes.blogg.se/
Postat av: Netta

Love You! Kram "moster"

2010-01-23 @ 14:03:44
Postat av: Carina

Ni är såna underbara tjejer! Kram Carina

2010-01-24 @ 12:03:18
Postat av: Moa

Mina miner är ALLTID snygga ;}

BTW bloggen blev nice :)

2010-01-24 @ 17:02:22
URL: http://algost.blogg.se/
Postat av: vicke<3

såååååååååååååå nice!

2010-01-24 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0