2010-07-16

Ett helt år med Viktor idag!!<3

Det känns som om det bara var en månad sedan vi blev tillsammans..

Men det är väl bara positivt antar jag?:)


Så...Ni vet ju att jag skrev att jag hade köpt 4 hemliga saker i Arvidsjaur, det var presenter till viktor, och nu när han fått dom så kan ni få veta vad det var tänkte jag ^^

Det var:
*ett mugg där det står " jag älskar dig" på utsidan och "i evighet" på insidan"
*Röd lakrits eftersom jag vet att Viktor är väldigt förtjust i det
*En presentpåse
*Tårtljus

Så tja....Nu bakar jag en tårta och hoppas på att han kommer ikväll....JAG GÖR TOM EGNA TÅRTBOTTNAR!:O


 Tack min älskade Viktor för att du finns och förgyller min tid!
Grattis på ettårsdagen älskling, jag älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till er båda... KRAM

2010-07-16 @ 22:13:05
Postat av: Nettan

Grattis till er båda. Och fortsätt så. Kramar i massor från moster.

2010-07-20 @ 19:16:16
URL: http://nettas-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0