Little Did I Know.

SENASTE:
1. Dryck: Citronsaft
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Älsklingen<3
4. Låten du lyssnade på: Love story- Taylor Swift
5. Gången du grät: I förrgår 

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger:Kind of.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja
8. Varit kär: Är det nu ju!
9. Förlorat någon speciell person:Mer än en gång.

10. Varit deprimerad: Oja!
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Vit
14. Blå

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja, men på det sättet som nog är menat.
17. Skrattat så att du har börjat gråta:Ja, jag har även gråtit så jag börjat skratta xD
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Oja!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Mjo
21. Kysst en kompis: Inte på munnen^^

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: De flesta
23. Hur många barn vill du ha: högst fem:) 
25. Vill du ändra ditt namn: Ibland
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag kommer inte ihåg:(
27. Vilken tid vaknade du idag: Kring halv 1
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: låg och såg film med Viktor:)
29. Någonting som du längtar till: Min födelsedag.
30. Senaste gången du träffade din pappa: 4 månader sen...
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:Skulle ha legat berdvid mormor och myst som hon ville innan hon dog..
32. Vad lyssnar du på just nu: Face down-Red jumpsuit apparatus
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn johan: Haha, jo
34. Vad gör dig irriterad just nu: Inget just nu^^

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har aldrig opererat mig^^
52. Piercing: Öronen
53. Tattueringen: Ingen
54. Bästa vän:Moa♥
55. Sporten du spelade: Volleyboll
56. Husdjur: mitt första husdjur var fiskar. Men mitt första egna var min hamster Tova.
57. Vaccination du minns:ehh..Ja kmr bara ihåg Tbc sprutan xC
58. Konsert:Hjalle och Heavy FFS! 
59. Förälskelse:maha det håller jag nog för mig själv xD
60. Alkohol du drack:Öl, 10 år

JUST NU:
61. Äter du: Inget^^
62. Dricker du: Inget ^^
63. Är du på väg att: Svara på alla dessa frågor ;)
64. Lyssnar du på: Ingegerd och Elin som pratar^^
65. Väntar du på: Att få gå ut^^ 

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn:Ja!
67. Vill du gifta dig: Alla flickor vill väl vara prinsessa för en dag..
68. Karriär i åtanke:Något med barn eller djur.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Båda
70. Kramar eller pussar: Båda
71. Kortare eller längre: Längre 
72. Yngre eller äldre: Kärlek har ingen ålder, men helst äldre:)
73. Romantisk eller spontan: Romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
75. Tattueringar eller piercingar: Båda
76. Känslig eller inte: Både och 
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Inget av dem

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Nej
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: mjo..
84. Har någon krossat ditt hjärta: Oja!
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött:Antagligen?
88. Gillat din killkompis: Jo


TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Nja
90. Mirakel: Ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja
92. Himlen: Nja inte direkt
93. Tomten: Nja._.
94. Att kyssas på första dejten: Beror på
95. Änglar:
Ja, särsklit de som finns runt omkring mig♥

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina nära och kära
100. Att påstå det här är din 100 sanning:
Ja









Kommentarer
Postat av: Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

2010-07-29 @ 15:17:45
URL: http://idiotenstankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0