Money, money, money...I din näsa ?

Nananana banankontakt ^^....Då har man varit på dollarstore i Arvidsjaur med Mamma, Elin, Ingegerd och Lipton :)

Eller vi va ju på Ica, Varuhuset och ett café också:)

Det jag slösade pengar på var:

*Hanna Montana parfym( Jag är inte särskilt förtjust i henne, men parfymen luktade jävligt gott!)

*Hanna Montana deoX2(-II-)

*Hemlig sak1

*Hemlig sak2

*Hemlig  sak3

*Godis

*Lypsyl med smak och doft av jordgubb!! :D

* Jeansleggings

* Ansiktspeeling

*Örhängen och hårklämmor

Hade tänkt köpa ett skitsnyggt nitskärp med döskallar, men så blev de inte :(


Men men , jag hade iaf skitkul!

Tills den lilla olyckan i bilen....Vi hade Lipton med oss,.. Och sedan såg vi en ren, Lipton såg den också, sedan luktade det väldigt mycket prutt i bilen...



Så min slutsats är :
 
   



                       +






=






Såååå..Det var väl allt för mig :) Ciao^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0