"Du har halsfluss, men det är inte säkert"

Tja....Var alltså till läkaren igår, när han sa den underbara meningen som jag har som överskrift. Eftersom det va de enda han kunde komma fram till så ska jag dit på måndag igen för att ta fler prover+ att vi ska kolla varför jag alltid är så yr och varför det svartnar för mina ögon och så, jag misstänker järnbrist..


MEN! JAG FÅR VARA UTE!!='D


Så därför har jag sovit hos älsklingen inatt, och hoppas att jag får göra det en natt  till. Det är så underbart att vakna upp med någon man älskar. Inte för att vi vaknar samtidigt eller så, men det är så mysig när han kommer och lägger sig bredvid mig och säger "Godmorgon älskling, dags att vakna"...<3

Förövrigt så sitter jag hos farmor Ingegerd, jag och mamma har ätit middag där =)


Men nu ska jag gå och se varför dessa damer skrattar så mycket,


Hejdå^^

Kommentarer
Postat av: Slemmie

Men det är ju bättre att du får gå dit igen än att dom skiter i det helt iaf:)

2010-06-06 @ 22:51:13
URL: http://wallinderes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0