Midsommar och heta människor.

Lite sent ute, men tänkte berätta lite om min midsommar =)

Jag, mamma, Elin och Jeppe(nej mamma och Jeppe är inte tillsammans.) och Jossi  for till stugan, där låg vi alla och solade och hade det gött. Sedan grillade Jeppe älgkött och till det åt vi potatissallad, vanlig sallad, chilibearnaise och vitlöksbaguetter.
Sedan blev det efterrätt, bärpaj och glass.

Sedan kom Viktorälsk, hans bror Robin, hans tjej Emma, hans andra bror Krille och deras kusin Elin.

Vi gick ner till badstranden, kände att det var kallt vatten och startade bastun... Det var riktigt kul! =D

Sedan så slutade det ju så klart med *****bad ^^

Sedan åkte jag med viktor hem, där fick jag mer godsaker! äppelpaj och glass! så de här är väl typ jag nu :  

        (*''.)
  \(    __    )/   <--- Tänkt att vara en fet sittande gubbe^^

Åsså sovde jag ju så klart över hos honom ^^



Tack alla för en underbar kväll!<3



Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt att höra att DU hade en bra midsommar.

Tänker ofta på er



Kramar i massor

2010-06-30 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0