NegroWoman!

Då har man gått och blivit neger!...Naat..

Fick en tidig födelsedagspresent av moster, så jag hon och syrran for till ekospa.

Väl framme så fick vi gå och byta om (vi tog på oss badrockar)

Sedan tog hon in oss en efter en i ett rum, där inne fick vi ansiktsrengöring, ansiktsmask och akupressur, Sedan vare dags för en helkroppsskrubb! Kände mig som en ny männiksa direkt!

Sedan när både jag och syrran hade fått de så va de mosters tur, men hon ville bara ha ansiktsmask^^

Så under tiden moster låg i den så blev jag och syrran sprayade med sån där spraytan gegga, KALLT!

Så idag är jag lite brunare, dock inte så brun som jag trodde man skulle bli men, ser då inte död ut iaf ^^


Bilder kommer sen !!

Kommentarer
Postat av: fridah

åh ja! det kommer jag ihåg!!

fan i miss those times... :)

2010-06-23 @ 19:22:01
URL: http://nittiotvaelvafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0