Destination Darkness

Hejsan alla små köttätare.
Jag har verkligen inget bloggsug längre!

Men iaf, nu har farsan flyttat till södra Sverige.

Åsså for jag till Skellefteå igår för att ta spruta mot TBC. Kan ju då däga att skolsystern som tog spruta på oss va inte bra. Istället för att fokusera på vart fan hon hade sprutan så fokuserade hon på att snacka med våran skolsyster, som var tvungen att följa med. Det gjorde lite ont ja, när hon typ rörde runt i armen med sprutan.
Sen så fick vi shoppa resten av tiden.. Sen när alla stuckit så satt jag själv i torggrillen, till Clabbe kom och underhöll mig, vi har typ snackat skitlänge, men det var första gången vi träffades! :O

Måste definitivt göras om!^^

Sedan åkte jag hem med Älskling och hans familj^^


Raggningsrepliker som människor testat på mig:
"Jag gör det som du vill"
"Du luktar som du brukar"

Bra ena va?

Killar alltså...Man kan inte leva utan dem^^








Jag kommer verkligen aldrig att växa upp!





Gammal bild på mig och maximus^^<3




Om ni röstar på att min bäbis ska få vara kvar hos mig så kan ni ju kommentera!<3

Ajja nu ska ja äta upp mina stekta ägg, ciao^^


Kommentarer
Postat av: vicke<3

ofc!!! varför inte det? =)

2010-03-31 @ 20:47:54
Postat av: Clabbe

självkklart ska det göras om ;)

2010-03-31 @ 20:51:08
Postat av: Jenni ♥

SJÄLVKLART MÅSTE HAN VA KVAR HOS DEJ D:

2010-04-01 @ 15:00:18
URL: http://wallinderes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0