Grattis Storasyster!

Idag blir min lilla storasyster hela 21 år!
Älskar dig storasyster:] <333







Ja, annars så saknar jag Luddebullen riktigt mke, har ju ingen som sover bredvid mig på veckorna:(
Sovde hos älskling Fredag till lördag, sen så sov Viktor här Tills idag, riktigt mysigt!:'D<33


åsså har jag tänkt på en sak...

JAG VILL INTE VARA INSTÄNGD I EN LÄGENHET UTAN MAX!D:

Å hur kan man säga att han får det bättre "där uppe" när man inte vet vad som händer efter döden?
Jag ger hellre bort han. Min katt, mitt val.






Då va de sagt då...Sry morsan..





Ajja, lägger ut en skojig video istället^^







 

 

Ja fattar inte hur många ggr jag sett den, men den är bra!!!:D


Kommentarer
Postat av: vicke<3

ja omg den är bra=) max=(

2010-03-24 @ 09:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0