Min älskade lillasyster Ida!

Storasyrran ska skriva ett litet inlägg här på din blogg. =)

Jag vill bara säga till dig lillsyrran att det kommer att ordna sig, det har det alltid gjort eller hur? =) Du vet ju att du alltid kan komma till mig om det är nånting, om än jag är en stor bitch ibland eller beter mig som om jag va din morsa. Så gör jag det enbart för att jag är rädd om dig och älskar dig ingenting annat. Bär huvudet högt och låt INGEN sätta sig på din näsa, försöker nån med det måste du se till att dom trillar ner lika fort. (lova mig det)
Se det här som en redig jävla pungspark, det gör helvets ont i början men det lenar av till slut.

Älskar dig, kram Elin
Ps varken du eller jag ha någon pung så vi kan ju bara ana hur ont de gör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0