skype..

JA, då har man skaffat skype då..=)
Sitter inne där just nu och lyssnar på då Viktor, Kevin och Simon diskuterar Maplestory(Det är faktiskt ett roligt spel!Eller också är det jag som är störd..)
Iaf, det är faktiskt ganska roligt att lyssna på dom. Haha, ja jag är lättroad..


Nu har det ju varit lov, och jag har spenderat hela lovet med viktor =)<3
Har sovit hemma tre nätter, tror jag.

Ajja, vi har iaf kört skoter , elller jag har åkt, Åsså har vi varit och grillat och åkt pulka/bob/Tefat Vid Mollwings..Åsså har vi haft några filmkvällar.. Åsså får vi ju inte glömma att jag varit och badat på badhuset,med min genomskinliga bikini*wooopdidoo*



Sen så har det som inte hänt så mycket mer =)



Skype ngn?^^


Ciao//ViktorsBiatch ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0