-jag vet jag är dålig på rubriker, so what?

"I don't know if You can hear me
Or if You're even there
I don't know if You would listen
To a gypsie's prayer
Yes, I know I'm just an outcast
I shouldn't speak to you
Still I see Your face and wonder...
Were You once an outcast too?

God help the outcasts
Hungry from birth
Show them the mercy
They don't find on earth
God help my people
We look to You still
God help the outcasts
Or nobody will"
Jag är inte kristen eller nåt, men detta stycket fastnar jag för.
Om Gud finns så är jag rädd att han är som i stycket,.. Jag tror inte att han lyssnar på alla, jag tror han lyssnar på de han vill lyssna på, då spelar de ingen roll om man är kristen eller inte. Jag vet de som bett varje kväll, med gråten i halsen och dagen efter har deras önskningar blivit motsatsen till det dom önskade.
Är det verkligen så att han bara lyssnar på vissa, mer "värdefulla"?
Detta är anledningen till att jag aldrig ber, sen så tror ja ju inte riktigt på gud heller, det är bara något jag funderat över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skiter i gud jag har mina egna fillisofier men en sak ska du veta ida att du e värdefull det e alla mänsiskor alla e lika värdefulla.sen att jag älskar dig som du vore min egen dotter det e nå annat ...sköt om dig o ring om du behöver prata puss o kram moster eva

2010-11-26 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0