Godnatt!

Tror nog rubriken säger det mesta! för nu funderar ja starkt på att dra Viktor till sängen för att sova! jag är skittrött, har varit de nu på sista tiden, vet inte varför?
Fast han sitter och ser star wars....Värdelöst om jag får säga det själv, ja fattar inte vad som är så roligt med det? ja menar de finns en gigantisk kräfta, en grön snubbe med knullrufs och badrock, gubbar i metalldräkter(åsså skyddar inte ens metallen mot lasersvärd..?)...Ajja, man ska inte trakassera sånt som är värdelöst, då trakasserar ja ju nästan mig själv;)
Detta var va ja ville då ja såg de..x)
Men som rubriken nu säger, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e inte värdelös,star wars e det däremot tycker jag,håller med dig men det gör jag ju oftast puss & kram mamma

2010-10-04 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0