Jag blir galen!

Seriöst, det enda jag har  är läxa! Jag har :
2 engelska läxor
1 svenskaläxa
4 BF läxor, varav en ska vara klar i morgon
1 matteläxa
Jag orkar inte!!
Förövrigt så mådde jag skitilla inatt, och Älsk hade ju magsjuka i lördags. Men det går inte spy! det kommer bara halvvägs sen far de ner igen..Äckligt!
Sen så är Max mongo som vanligt, och jag har slut på idéer om vad jag ska skriva...-.-
Tja, ni är ju snälla som kommenterar iaf. ♥
Slänger in en gammal bild eller nåt istället för att skriva en massa ovärda saker(som jag redan gjort)
Max är ganska söt när han e trött(A)
Mitt stolpskott♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 21:57:25
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0