Norsjö Gymnasium...

...Är ett jävligt bra gymnasium, men jag hatar det!
På fredagar har jag vanligtvis sovmorgon till halv tio, men i morse försov jag mig ock vaknade 9. Så jag messade mina vänner och frågade vars dom var. Då fick jag veta att vi hade föreläsningar hela dagen, som redan börjat.
Så jag blev jättestressad och fick ont i magen(har förmodligen magkatarr igen). Så jag messade och frågade vart vi skulle vara, då fick jag veta att vi var i olika grupper, så jag messade för att fråga min lärare.
Men, hon hade tagit ledigt.....
Sen så fick jag höra av en vän att jag skulle vara i sal 7. Så jag gick ner och kollade. Men nej, inte va dom där. Så jag gick och kollade på anslagstavlan, inget stämde-.-
Jag gick hem igen. Hade lix missat 50% så.. Lika bra att sitta hemma och göra läxa fram tills lunchen.
Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Martina ^^

Det var ändå inte något värt älskling, det var nog mest inriktitat till 9orna <3

2011-02-04 @ 21:49:15
URL: http://tinahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0