10 saker ni inte visste om mig.

1. Jag är extremt mörkrädd.
2. Jag är livrädd för clowndockor/porslinsdockor, jag blir hysterisk.
3. Jag är skräcfantast, det är inte lätt att rekommendera skräckisar, jag har nämligen sett väldigt väldigt många.
4. Jag älskar att sjunga och dansa, tyvärr så kan jag inte göra nåt av de.
5. Jag har börjat med hapkido.
6. När jag var liten så älskade jag småkryp och sånt! Har till och med haft en blodigel som husdjur.
7. Döden är något jag tänker på mer eller mindre varje dag.
8. När jag och min syster var små så hade vi ett flasklamm som hette Simba, som kom när man ropade på honom.
9.Jag tänker väldigt mycket, FÖR mycket, på negativa saker.
10. Jag gråter väldigt lätt, just för att jag gör ovanstående.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stämmer in allting =) kram hjärtat från mamma

2011-01-26 @ 21:32:41
Postat av: Anonym

Det är du på pricken syrran :) Men du ska inte grubbla så förbannat...Prata om det istället.. Jag tror det va Simba som kissade i min hand när jag höll i han =) Puss och Kram Elin Ps Ring om det är nåt då kommer jag och Lilleman på 2 röda =)

2011-01-29 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0