Svar till "kurdisk muslimsk tjej"

Du ville att jag skulle skriva om religion, vetenskap, och meningen med livet.
Så jag antar att jag börjar med religion.
Religion tycker jag personligen är jävligt roligt att läsa om, men det är överskattat. Det är väl som det enda jag kan säga..
Vetenskap....Pfffst, vi har kommit fram till väldigt många bra saker, men även dåliga.... Medicin är ju skitbra!..Men ja, säger inget mer.
Meningen med livet...Vi föds, vi lever, vi dör. That's it^^
hoppas du blev liiite nöjd, men är inte så insatt i nåt av detta så...xD

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

det finns bevis på att islam är den sanna religionen fast Gud vägleder dem han vill det är dem som söker sig till Gud <3

ca 200 000 amerikaner har konverterat till islam dem senaste 10 åren och ca 20 000 varje år <3 se på youtube <3 också i sverige mer än 3500 svenskar <3 svaren finns i koranen <3 kram <3

2011-01-20 @ 15:06:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

se på mina länkar på min blogg <3 kram <3

2011-01-20 @ 15:06:28
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0