-.,-

Var ögonvittne till en bilolycka igår...USCH! Är iaf glad över att det inte var någon jag kände! (inte kul att någon annan krockar heller men ja, ni fattar)...Ikväll mår jag urkukigt! Hur fan kan man bli förkyld mitt i juni???
För övrigt så har Max och Molly blivigt riktiga mysproppar, inte mot mig och Viktor, utan mot varandra, nu har det gått ett bra tag sen dom bråkade sist.
sen så trodde jag att jag skulle garva ihjäl mig häromdagen, jag var med Viktors familj på frasses(där enbart utlänningar jobbar)...Sedan kommer en kvinna in och säger "jag vill ha fyra kebaber"...ni skulle ha sett killen i kassans minxD
Ajja, man måste nog ha sett det för att förstå det roliga.
TOTAL AWESOMENESS!/Ida

Kommentarer
Postat av: Nettan

Krya på kramar!!! Love you!! /Moster

2011-06-22 @ 08:57:15
URL: http://nettas-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0