_:-

Jag försöker verkligen, det gör jag. Men det är så svårt att bara glömma och gå vidare då de sitter så djupt in och inget som bara slutar.Det är ju något som hänt nu som jag inte gillar.Ingen jävel fattar hur det känns. Eller jo, syrran gör det. Man får alltid höra att man är stark och att allt ska bli bra och att man ska gå vidare. men vet ni vad? Det är inte så jävla lätt att "bara gå vidare för det är inget man kan göra åt det". Visst för en stund kan man må bra och bara vara, men sen när man väl är ensam så sitter man ju i samma skit igen för då kommer allt fram igen. Visst kan man gå vidare och glömma saker, men det tar ju sin tid, bara för att någon säger åt en att det är bäst att glömma betyder det ju inte att det blir lättare. Att sörja kanske är det bästa? förr eller senare måste man ju göra det iallafall. Inte för att jag sörjer, jag vet inte riktigt vad det är, om jag är besviken eller nåt, en klump i magen är det iallafall.Vilket är tillräckligt för mig.
Nu fattar ju självklart ingen vad jag skriver om, men om vi säger så här. Det är inget  "allvarligt". Ingen olycka eller att någon dött eller så. Så oroa er inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror jag vet... Varför sa du inget när jag pratade med dig, du måste öppna hålet som du har inplanterat i ansiktet nån gång =) Vi ses imorron då får vi prata mer om det här =) Åsså ska du ge f*n i att grubbla.. Istället för vårskriket(som vi missade) kan vi införa ett nytt skrik nämnligen sommarskriket =) Det är dags att hyta ut lite grubbel och aggression tror jag =) Det gäller båda 2 =) Äkka du! POK Storasyster

2011-06-02 @ 02:56:45
Postat av: Anonym

Hej gumman!!!Jag som är den som säger att allt ordnar sig,ska kanske sluta med det då =) men saker & ting händer som vi inte alltid rår på eller förstår,men vi lär oss någonting av det.Livet är surt ibland,klump i magen,oro,sorg,tårar,mariga val,o.s.v men sånt är livet.Ingen människa går enbart omkring & är lycklig för jämnan=) Även en clown gråter!!! puss mamma

2011-06-02 @ 12:26:20
Postat av: Nettan

Kramiz gumman!! Jag tror att jag har en aning om vad du grubblar över. Om det är vad jag tror så kommer det att kännas bättre om du konfronterar personen och säger vad du tycker. Det gjorde jag med min person som jag var väldigt besviken på, som jag tack vare det har en underbar kontakt med nu. Du ska se att det löser sej. Finns om du vill prata. Love You!!! Kram Moster

2011-06-10 @ 22:06:56
URL: http://nettas-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0